niedziela, 28 kwietnia 2013

Osłonki na doniczki - nowa odsłona

Osłonki na doniczki można wykonać z kawy


Kolejne osłonki na doniczki wykonane z plastikowych kubków zrobiłam po zakupieniu trzech nowych kaktusów przez mojego narzeczonego. Tym razem plastikowe kubeczki po jogurtach pomalowałam w środku i na zewnątrz szarą farbą akrylową. Następnie obkleiłam je za pomocą kleju na gorąco ziarnami kawy. To była dość mozolna praca, gdyż każde malutkie ziarenko przyklejałam osobno.



Obklejone kawą kubeczki pokryłam warstwą lakieru. Każdą osłonkę ozdobiłam sznurkiem do pakowania, który związałam na kokardkę. Osłonki na doniczki przykleiłam klejem na gorąco do deseczki - podstawki. Na koniec na drewnianą podstawkę nakleiłam napis "CACTUS" również z ziaren kawy.

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz