piątek, 19 kwietnia 2013

Podkładki pod kubki z płyt CD

Jak można wykorzystać stare i niedziałające płyty CD lub DVD? Oczywiście zrobić z nich podkładki pod kubek!


Pomysł zaczerpnęłam TUTAJ. Niestety, moje podkładki nie są tak piękne jak te tam przedstawione, ale i tak jestem z nich zadowolona. Co prawda ich wykonanie kosztowało mnie trochę czasu i wysiłku, ale uważam, że było warto.


Do wykonania czterech podkładek potrzebowałam osiem płyt CD, cztery koła w rozmiarze płyt wycięte z kartonu, klej, masy szpachlowej, farby akrylowej, serwetek i lakieru. 
Podkładki zdobione są metodą decoupage, w której jeszcze dużo muszę się nauczyć...
Dokładna instrukcja ich wykonania znajduje się w źródle podanym powyżej.


Mam nadzieję, że zainspiruje to Was do działania. Mimo, że podkładki kosztują sporego nakładu pracy, to satysfakcja z ich wykonania wszystko rekompensuje;)

3 komentarze:

  1. a właśnie, że bardzo ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się podobają, ale wiadomo, pewne niedociągnięcia są... Mam nadzieję, że następnym razem wyjdą idealne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popraw błąd ortograficzny w nagłówku bloga. Nie uchodzi...

    OdpowiedzUsuń